CUMPĂRĂ DUPĂ SPECIE
Coșul meu

Întrebări frecvente

Pe magazinul nostru online puteți găsi o gamă variată de produse pentru animale de companie, inclusiv hrană, jucării, accesorii, produse de îngrijire și medicamente veterinare.

Puteți verifica starea comenzii accesând contul dumneavoastră pe site-ul nostru și selectând opțiunea „Comenzile mele”. De asemenea, veți primi actualizări prin email cu privire la stadiul comenzii.

Da, oferim livrare gratuită pentru comenzi ce depășesc o anumită sumă, specificată pe site. Pentru comenzi sub această sumă, se va percepe o taxă de livrare.

Acceptăm diverse metode de plată, inclusiv carduri de credit/debit si plata ramburs la livrare.

Siguranța cumpărăturilor online este o prioritate pentru noi. Utilizăm tehnologii avansate de criptare pentru a asigura securitatea datelor dumneavoastră personale și financiare.

Da, produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la recepție, dacă acestea sunt în starea originală și neutilizate. Detalii complete despre procesul de retur pot fi găsite în politica noastră de retur pe site.

Puteți contacta serviciul nostru de asistență clienți prin email, telefon sau chat live, detalii fiind disponibile pe site-ul nostru în secțiunea „Contact”.
În cazul în care primiți un produs defect sau greșit, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a aranja returnarea produsului și înlocuirea acestuia sau rambursarea sumei plătite.
Da, oferim consiliere și recomandări personalizate pentru clienții noștri. Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru a discuta despre nevoile specifice ale animalului dumneavoastră de companie.
In cazul in care adresa noua de livrare este situata in aceasi zona cu cea data initial puteti solicita direct curierului insa in cazul in care doriti intr-o alta localitate sau la o adresa indepartata din aceeasi localitate este nevoie de o noua cerere de livrare, respectiv de alte 24 de ore (coletul dvs. se intoarce la depozitul logistic al firmei de curierat si abia in ziua urmatoare este predat curierului care livreaza la noua adresa).

 In ziua livrarii dvs. primiti un sms de la firma de curierat. In cadrul sms-ului aveti numarul de telefon al curierului. Trebuie sa il sunati si sa ii cereti acest lucru. Evident ca sunt sanse sa nu raspunda la prima incercare, nici la a doua. Atentie: nu exista o ora preferentiala de livrare. Acest lucru ramane la buna sa intelegere, a curierului. Dar nu este obligat.

 Da, noi putem trece pe AWB rugamintea de a livra coletul la o ora specificata de dvs. insa curierul, din nou, nu este obligat sa o respecte sau nici nu o vede deoarece se uita doar la adresa de livrare si nu la alte detalii trecute pe AWB. Orele de livrare sunt 9-17, de luni pana vineri. Sunt cazuri in care curierii raman peste program insa fac acest lucru doar pentru a nu se aglomera in urmatoarea zi cu coletele.

Orice comportament neadecvat al curierului trebuie sesizat iar singurul loc in care puteti face acest lucru este firma care face livrarea.

Din dorinta de a proteja mediul va recomandam sa ridicati coletele la timp pentru a nu mai exista "va rog sa livrati maine deoarece astazi am alte treburi si nu sunt la adresa". Mai multe drumuri inseamna mai multa poluare.

  • Voucher de 10%:

    • Pentru comenzile de minimum 50 de lei, ridică-ți comanda de la curier cât mai repede și, în câteva zile, vei primi pe email un cod de 10% reducere pentru următoarea achiziție.
    • Nu îți face griji dacă nu verifici des emailul, îți vom trimite și un SMS cu toate detaliile.
    • Atenție: Pentru a utiliza acest voucher, valoarea totală a comenzii următoare trebuie să fie de minimum 1 leu.
  • Voucher de 25%:

    • Pentru comenzile de minimum 400 de lei, ridică-ți comanda de la curier cât mai repede și, în câteva zile, vei primi pe email un cod de 25% reducere pentru următoarea achiziție.
    • Dacă nu verifici des emailul, vei primi și un SMS cu toate detaliile.
    • Atenție: Pentru a utiliza acest voucher, valoarea totală a comenzii trebuie să fie de minimum 250 de lei.
  •